اشتراک پرمیوم یوتیوب YouTube Premium + Music (قابل تمدید و فوری)

برندها:
(دیدگاه کاربر 54)

84.000تومان489.000تومان

وضعیت محصول: موجود

یوتیوب و یوتیوب موزیک دو سرویس بسیار پرطرفدار و محبوب پخش ویدئو و آهنگ می‌باشند. با خرید اکانت پرمیوم یوتیوب، محدودیت های سرویس برای شما از بین خواهد رفت و شما میتوانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید.

لطفا قبل از سفارش؛ قوانین و نکات این محصول را در بخش توضیحات محصول مطالعه کنید.

صاف

توضیحات

خرید یوتیوب پریمیوم | خرید اکانت یوتیوب پریمیوم | خرید یوتیوب موزیک | خرید اکانت یوتیوب موزیک

خرید اکانت یوتیوب پریمیوم و موزیک ۱ ماهه، 2 ماهه، ۳ ماهه و ۶ ماهه کاملا قانونی و قابل تمدید با فعالسازی سریع؛ بدون نگرانی از لیمیت شدن اشتراک یوتیوب خود از مجازیته خرید کنید.

مجازیته امن‌ترین و معتبرترین فروشنده اشتراک‌های YouTube هست که نماد اعتماد الکترونیک دارد. 🔒⭐️

💥 سفارش خرید اکانت یوتیوب شما در کمتر از ۳۰ دقیقه (حداکثر تا ۳ ساعت کاری) انجام خواهد شد.

💥 بدون نگرانی از لیمیت شدن اکانت خرید کنید، مجازیته اکانت شما را در فمیلی‌های تریال و کرکی عضو نمی‌کند.

نکته: بعد از خرید اشتراک یوتیوب؛ یک دعوتنامه به جیمیل شخصی شما برای عضویت در فمیلی‌های پریمیوم و قانونی مجازیته ارسال خواهد شد.

خرید یوتوب موزیک از مجازیته

یوتیوب پرمیوم YouTube Premium اشتراک پولی بزرگ‌ترین سرویس استریم ویدئو در دنیا است! بدون شک اکنون کمتر کسی را می‌توان یافت که با یوتیوب آشنا نباشد، یوتیوب یک سرویس استریم و پخش ویدئو است که به شما اجازه آپلود و استریم محتواهای ویدئویی‌تان را می‌دهد. در این نقد و بررسی، ما به معرفی تمام مزایایی که شما در قبال خرید یوتیوب پرمیوم دریافت می‌کنید خواهیم پرداخت.

اگر کمی به آمار های یوتیوب سر بزنیم؛ این سرویس هم‌اکنون دارای بیش از 2 میلیارد کاربر است. این تعداد کاربر در سال 2012 فقط 800 میلیون بود که نشان می‌دهد حدود 43% از کاربران کل اینترنت در دنیا از یوتیوب استفاده می‌کنند! طبق تحقیقات بیشترین کاربران یوتوب هندی (225 میلیون نفر) و بعدازآن آمریکایی (197 میلیون نفر) هستند اما نرخ بیشترین بازدید به ازای هر نفر برای کاربران انگلستان است! همین‌طور جالب است بدانید کاربران یوتیوب را بیشتر خانم‌ها تشکیل می‌دهند و بیشتر محبوبیت این پلتفرم برای سنین 15 تا 35 سال است.

ایفوگرافیک یوتوب در 2021 - خرید یوتوب پرمیوم مجازیته
اینفوگرافی آماری از کاربران یوتیوب در سال 2022 (منبع اطلاعات تصویر: تعداد مشترکین یوتیوب پریمیوم در سال 2022)

همچنین فراموش نکنید با خرید YouTube Premium درواقع شما دیگر نیاز به خرید یوتیوب موزیک نخواهید داشت چراکه این دو اشتراک در یک قالب و با همان نام پرمیوم هستند. ما در این نقد و بررسی حتماً به اکانت YouTube Music و بررسی ارزش خرید یوتیوب موزیک نیز خواهیم پرداخت.

دیگر سرویس های محبوب و مشابه به یوتیوب پریمیوم  ⭐️⭐️⭐️

▪️ خرید اکانت نتفلیکس

▪️ خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم

▪️ خرید اکانت کانوا پرو

▪️ خرید اکانت دولینگو پلاس

▪️ خرید تلگرام پریمیوم

یوتیوب پرمیوم چیست؟

همان‌طور که قبلاً نیز به آن اشاره کردیم، YouTube Premium سرویس اشتراک پولی وب‌سایت یوتیوب است، که به‌صورت خلاصه به شما امکان مشاهده بدون تبلیغ ویدئوها، پخش آفلاین، دانلود ویدئو از یوتیوب، مشاهده محتوای انحصاری برای مشترکین، مشاهده محتوای غیر رایگان و… این سرویس را می‌دهد. هم‌اکنون قیمت این اشتراک برای ساکنین آمریکا 11.99 دلار در ماه است که ما در مجازیته این اشتراک را کاملاً قانونی، ارزان و قابل تمدید ارائه می‌دهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به یوتیوب پریمیوم میتوانید از مقاله یوتیوب پریمیوم چیست؟ استفاده نمائید.

معرفی یوتیوب و تمام زیرمجموعه‌های آن

مدیران یوتوب خودشان هم گاهی از نام‌گذاری‌های عجیب و گیج‌کننده‌شان خسته می‌شوند و سعی می‌کنند تا اوضاع را به نحوی درست کنند تا جایی که تا قبل از 2018 اشتراک این سرویس YouTube Red نام داشت! اما پس از گذشت زمانی، YouTube Music از یوتوب جدا و به یک بخش مستقل تبدیل شد و اشتراک یوتیوب از YouTube Red به YouTube Premium تغییر نام یافت! البته فراموش نکنید که هم‌اکنون شما با خرید یوتیوب پرمیوم صاحب اشتراک پرمیوم یوتیوب موزیک نیز خواهید شد!

به‌صورت کلی YouTube به بخش‌های زیر تقسیم می‌شود ⬇️

🔸یوتیوب پرمیوم YouTube Premium: اشتراک پولی یوتیوب است که تجربه استفاده نامحدود از یوتوب را به شما می‌دهد.

🔸 یوتیوب موزیک YouTube Music: سرویس پخش موسیقی یوتیوب که یکی از رقیبان اصلی برای Spotfy و Apple Music است.

🔸 یوتیوب موزیک پرمیوم YouTube Music Premium: درواقع با خرید یوتیوب موزیک پرمیوم امکان پخش در پس‌زمینه، کیفیت بالای پخش، حذف تبلیغات و.. برای شما فعال می‌شود که در ادامه بسیار کامل‌تر توضیح خواهیم داد.

🔸 یوتیوب تی وی YouTube TV: یکی از بهترین سرویس‌های تلویزیون زنده همانند اشتراک Hulu که به‌زودی قابلیت خرید این اشتراک در مجازیته فراهم خواهد شد.

🔸 یوتیوب کیدز YouTube Kids: درواقع این اشتراک همان یوتیوب پرمیوم منتها فقط دارای محتوای مناسب سن کودکان است.

ویژگی های یوتوب پرمیوم مجازیته

خرید اکانت یوتیوب موزیک youtube music

خرید اکانت یوتیوب موزیک youtube music هزاران فایل صوتی باکیفیت را در دسترس شما قرار می دهد. هر یک از این اکانت‌ها با محدوده های زمانی به خصوصی در دسترس کاربران قرار می گیرند. اکانت یوتیوب موزیک از بسیاری از سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. از این رو دسترسی به قابلیت های این برنامه بسیار ساده خواهد بود. این سرویس های گوگل در سال های اخیر با محبوبیت قابل توجهی رو به و شده اند.

ویژگی های اکانت یوتیوب موزیک

خرید اکانت یوتیوب موزیک youtube music قابلیت های منحصر به فردی را در ساختار این برنامه در دسترس شما قرار می دهد. از مهمترین ویژگی های این اکانت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد ⬇️

🔸کیفیت بالای فایل‌های موسیقی پخش شده در برنامه

یکی از مزیت‌های خرید اکانت یوتیوب این است که کیفیت بالای محتواهای درج شده در آن کاملا حفظ می‌شود و با همان کیفیت بالا به دست کاربران می‌رسد. نکته قابل توجه این است که کیفیت صدای ویدئوهای پخش شده در یوتیوب به هیچ عنوان بد نخواهد شد.

🔸دسترسی به بخش‌های مختلف برنامه یوتیوب از طریق اکانت یوتیوب موزیک

از دیگر مواردی که با ایجاد حساب یوتیوب شامل حال کاربران می‌شود این است که به بخش‌های مختلف این برنامه دسترسی پیدا می‌کند خصوصا دسترسی به دوستان یا فردی دیگر که به راحتی امکان پذیر است. البته این دسترسی‌ها به چند گزینه مختلف نیز تقسیم می‌شوند.

🔸حذف تبلیغات میان برنامه‌ای که حالت آزار دهنده ای برای کاربران برنامه دارند

از جمله مهم‌ترین مواردی که باعث اذیت و آزار کاربران می‌شود تبلیغات موجود در یوتیوب است. این مسئله تا حدی اهمیت دارد که گاهی فرد از دیدن محتوا صرف نظر می‌کند. وجود و خرید اشتراک یوتیوب پریمیوم باعث می‌شود که دیگر کاربر این تبلیغات را مشاهده نکند و باعث آزار نشود.

🔸امکان دانلود و پخش بصورت آفلاین

یوتیوب پلتفرمی است که برای دیدن محتواهای آن باید آنلاین بود اما خبر خوب برای طرفداران این است که با وجود اکانت پرمیوم یوتیوب می‌توانید به تماشای ویدئوها بصورت آفلاین بپردازید. این موضوع اهمیت و کاربرد زیادی دارد فرض کنید در محیطی هستید که دسترسی به اینترنت ندارید که این ویژگی به کمک شما می‌آید.

دیگر قابلیت مهم موجود مسئله دانلود یوتیوب پریمیوم است. دانلود کردن با استفاده از نسخه پرمیوم به صورت نامحدود است و کاربر می‌تواند هر چند تعداد ویدئو را دانلود نماید

🔸پخش در پس زمینه

در اغلب مواقع با مشاهده محتواهای یوتیوب، قادر به انجام فعالیت دیگری نخواهید بود در واقع امکان پخش ویدئوها در پس زمینه وجود ندارد و نمی‌توان با پخش ویدئو وارد دیگر برنامه‌های گوشی همراه شد. اما با ساخت اکانت در یوتیوب می‌توانید به این قابلیت دسترسی داشته باشید.

🇮🇷 امکان خرید اکانت یوتیوب در کشور ایران وجود دارد؟!

امکان خرید اکانت یوتیوب برای کاربران در کشورهای مختلف بدون مشکل خواهد بود اما در کشور ایران متاسفانه به دلیل مشکلات و تحریمات نمی‌توان به روال دیگر کشورها آن را فعال کرد مگر توسط آشنایان و دوستان که در خارج از کشور هستند این اکانت را فعال کرد البته روش موثر دیگر برای خرید یوتیوب پریمیوم این است که از طریق وب سایت‌های معتبر اقدام نمایید.

یکی از مطمئن‌ترین و ساده‌ترین راه‌های ساخت اکانت یوتیوب از طریق سایت‌های داخلی است که هزینه کمتری نیز برای کاربر خواهد داشت تنها نکته حائز اهمیت این است که از معتبر بودن سایت اطمینان حاصل کنید. مجازیته این مشکل را برای کاربران عزیز حل کرده است و در خرید پرمیوم یوتیوب خدمات ارزنده‌ایی ارائه می‌دهد.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهند ساخت اکانت یوتیوب برای درامد و تولید محتوا را انجام دهند، باید بگوییم که خرید اکانت یوتیوب پرمیوم یکی از اقدامات مثبت برای این کار است.

میزان مصرف اینترنت در یوتیوب موزیک

میزان مصرف اینترنت در این برنامه بسته به کیفیت هر یک از فایل ها دارد. بیت فریم و فریم ریت این فایل های موسیقی نیز در خصوص تعیین میزان اینترنت مصرفی تاثیر گذار خواهند بود. کیفیت فایل های موسیقی در این برنامه بین دو میزان 140 و 2160 متغیر است. کمترین حجم مصرفی در این برنامه 30 مگابایت و بیشترین میزان مصرف اینترنت در حدود 15 گیگابایت تعیین می شود.

کمک به تولیدکنندگان محتوا یا همان یوتیوبرها

خب ممکن است بسیاری از شما از Ad-blocker برای مسدودسازی تبلیغات یوتیوب استفاده کنید که نتیجه آن عدم کسب درامد برای تولیدکننده آن ویدئو است. اما باید این را هم در نظر بگیرید که اکثر تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب؛ برای کسب درامد و مخارج زندگی، شغل یوتیوبری را انتخاب کردند و راه درامد آن‌ها از تبلیغات است! حالا شما می‌توانید با خرید اکانت پرمیوم یوتیوب، هم تبلیغاتی مشاهده نکنید و هم به یوتیوبر موردعلاقه‌تان کمک کنید.

یک نکته جذاب هم که باید بدانید این است که به دلیل قوانین سخت‌گیرانه یوتیوب ممکن است درامد تبلیغات یک ویدئو برای تولیدکننده ویدئو دستخوش کاستی‌های زیادی به علت نوع ویدئو یا اتفاقات دیگر شود اما تحت هیچ شرایطی درامد وی از کاربران Premium تغییر نخواهد کرد و وی سهم خود را دریافت می‌کند.

آیا خرید اشتراک پرمیوم یوتیوب ارزش دارد؟

باصداقت تمام باید بگویم که این بستگی به نوع و تعداد دفعات استفاده شما از این سرویس دارد. بگذارید این‌گونه بگویم: برای من گوش دادن آهنگ از یوتیوب موزیک ولی با شرط ماندن در برنامه سخت است. آخر مگر چه کسی یافت می‌شود که نخواهد هنگام گوش دادن به موسیقی صفحه گوشی خود را خاموش و از موسیقی لذت ببرد یا مشغول صحبت در شبکه‌های اجتماعی باشد؟ (فقط در اشتراک پرمیوم یوتوب و یوتیوب موزیک امکان پخش در پس‌زمینه وجود دارد) یا مثلاً نگاه کردن Hidden Talk ها، پادکست‌های سپهر و بسیاری دیگر از ویدئوها به دلیل زمان بالای آن‌ها حین کار برایم مقدور نیست و خب من برای همین اشتراک پرمیوم خریداری کرده‌ام و می‌توانم آن‌ها را در پس‌زمینه پخش و حین گوش دادن به کاره‌ایم نیز بپردازم.

جدای از این‌ها برای کسانی که از ویدئوهای یوتیوب در استوری های اینستاگرام، مطالب تلگرام و… نیز استفاده می‌کنند؛ خرید اشتراک YouTube Premium و قابلیت دانلود بسیار کاربردی است چراکه امکان دانلود آنی با تمام کیفیت‌ها را به آن‌ها می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به یوتیوب پریمیوم میتوانید از مقاله یوتیوب پریمیوم چیست؟ استفاده نمائید.

54 دیدگاه برای اشتراک پرمیوم یوتیوب YouTube Premium + Music (قابل تمدید و فوری)

  1. امیر حسین

    سریع ترین خرید مجازیم بود – ممنونم مجازیته 🙏🏻

    • پشتیبانی مجازیته

      رضایت شما افتخار ماست 💜🙏🏻
      امیدوارم لحظات شادی را به همراه این محصول سپری کنید 🌹🌹🙏🏻

  2. امیر حسین عزتی اسد

    خیلی چیز باحالیه 😃
    من خریده بودم زمانش تموم شد الان اومدم بخرم دیدم تموم شده 😶
    لطفا دوباره موجودش کنین چون میخوام بازم بخرم

    • پشتیبانی مجازیته

      سلام دوست مجازیته ای من، بله اکانت یوتوب موجود شد 💜🙏🏻

  3. عبدلی رضا

    نفمیدم الان اگه یوتیوب پریمویم بخرم یوتیوب موزیک هم برام فعال میشه؟

    • پشتیبانی مجازیته

      درود مجازیته ای عزیز، بله با خرید یوتیوب پریمیوم از مجازیته یوتیوب موزیک هم برای شما فعال خواهد شد 🙏🏻🌹

  4. شقایق

    من قبلا از یک جای دیگه خرید کردم
    الان روی اکانت خودم می تونم باز فعالش کنم؟

    • پشتیبانی مجازیته

      سلام دوست مجازیته ای من، اکانتتون رو برسی می کنیم اگه مشکلی نداشته باشه بر روی اکانت خودتون فعال می کنیم💜🙏🏻

  5. Kasra

    الان من اشتراک یوتیوب رو بخرم باید ریجن اکانت رو عوض کنم(الان ترکیه هستش)

    • پشتیبانی مجازیته

      درود مجازیته ای عزیز، خیر اگه ریجن اکانتتون ترکیه هستش نیازی نیست عوض کنید 💜🙏🏻

  6. ریحانه

    مرسی از سایت و پشتیبانی خوبتون 😻

    • پشتیبانی مجازیته

      رضایت شما افتخار ماست 💜🙏🏻
      امیدوارم لحظات شادی را به همراه این محصول سپری کنید 🌹🌹🙏🏻

  7. رضا قهرمانی

    به سرعت برام فعال شد ممنون

  8. مهدی

    سریعتر از اونی که فکر میکردم اکانتم رو پرمیوم کردن
    ده دقیقه طول نکشید

    • پشتیبانی مجازیته

      رضایت شما افتخار ماست 💜🙏🏻
      امیدوارم لحظات شادی را به همراه این محصول سپری کنید 🌹🌹

  9. سهند

    تو یه ساعت اشتراک فعال میشه؟ و خرید اشتراک یوتیوب پریوم یوتیوب موزیک هم فعال میشه ؟؟؟

    • پشتیبانی مجازیته

      درود وقت شما بخیر 🌹
      بله معمولا کمتر از 3 ساعت کاری براتون دعوت‌نامه ارسال شده و همچنین یوتیوب پریمیوم و یوتیوب موزیک با هم براتون فعال خواهند شد.

  10. طاها

    خرید اشتراک پریمیوم یوتیوب برای منی که عاشق یوتیوبم بهترین تصمیم بود
    تشکر از تیم قوی مجازیته❤️

  11. نازی

    عالی هستید❤️

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  12. محسن رضایی

    تیم فوق العاده و پشتیبانی عالی❤️🌷

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  13. mehrnoosh

    واقعا از خریدی که کردم راضی هستم😍🙏موفق باشید❤️

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  14. درسا

    شما عالی و بی نظیر هستید😍🙏

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  15. Nimaa

    واقعا ممنونم از پشتیبانی و عملکرد عالیتون😍🌷

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  16. مهرنگار🌸

    یکی از بهترین تجربه های خریدم از شما بوده❤️ خوشحالم که با مجازیته آشنا شدم😊🙏

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  17. kasra

    خدمات رسانی سریع و با کیفیت👍😍مثل همیشه عالی💪❤️

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  18. paniiiz

    خیلی ممنون بابت پشتیبانی خوبتون🌼❤️

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  19. پدرام بهادری

    سفارش منو خیلی سریع انجام دادید ممنون از پشتیبانی فوق العاده مجازیتهههه😍👍

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  20. nick

    واقعا خدماتتون بی نظیره حتما شما رو به دوستانم معرفی میکنم😍👌

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  21. میلاد

    پشتیبانیتون واقعا حرف نداره😍👏

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  22. saeid

    سلام آیا قابلیت بکگراند برای یوتیوب پرمیوم فعال هست؟

    • پشتیبانی مجازیته

      سلام و عرض ادب،❤️‍🔥
      بله با خریدن اشتراک یوتیوب پریمیوم قابلیت بکگراند برای شما فعال خواهد شد😍

  23. عسل🍯

    آیا اعضای دیگه فمیلی میتونن به اطلاعات ما دسترسی داشته باشن؟

    • پشتیبانی مجازیته

      سلام و عرض ادب،❤️‍🔥
      خیر اصلا نگران این موضوع نباشید
      هیچ یک از اعضای فمیلی حتی مدیر فمیلی هم (بجز آدرس جیمیل شما) به اطلاعات شما دسترسی نخواهد داشت😍

  24. Faribaa

    ممنون از پشتیبانی حرفه ای و سریع تیم مجازیته❤️‍🔥

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  25. متین

    ممنون از عملکرد سریعتون واقعا راضی ام از سایت مجازیته😊🌹

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  26. بهرام

    سایتتون عالیهه🌺همیشه موفق باشید✌️🤝

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  27. حامد

    یه سوال واسم پیش اومده عزیز
    وقتی یوتیوب پرمیوم تهیه کنیم یوتیوب موزیک هم فعال میشه؟

    • پشتیبانی مجازیته

      سلام و عرض ادب،❤️‍🔥
      بله با تهیه یوتیوت پریمیوم شما یک اکانت یوتیوب موزیک پریمیوم هم در واقع دریافت خواهید کرد😍

  28. حمیدرضا

    تیم مجرب و محبوب❤️👍 موفق باشید🙏

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  29. رضا متمدی

    ممنون از پشتیبانی خوب و مسؤلیت پذیر شما🌹❤️

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  30. مسترعرفان

    ممنون از سایت خوبتون🤍💯

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  31. آروین

    سایتتون حرف نداره من بازم ازتون خرید میکنم😎✌️

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  32. کسری زیوری

    واقعا پشتیبانی و راهنماییتون به مشتری عالیه😍❤️من که مشتری ثابتتون شدم😎✌️

    • پشتیبانی مجازیته

      درود بر شما، رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹😍

  33. سحر

    سلام آیا حتما باید آی پی ترکیه داشته باشیم؟

    • پشتیبانی مجازیته

      سلام و عرض ادب،❤️‍🔥
      بله ولی اگر در دسترس نداشتید اصلا نگران نباشید😍
      تیم پشتیبانی مجازیته در این مرحله شما را همراهی خواهد کرد💜

  34. shivaa

    تیم بسیار حرفه ای و درجه یک🥰✌️

    • پشتیبانی مجازیته

      رضایت شما افتخار ماست دوست عزیز😍
      امیدوارم لحظات خوبی را به همراه این محصول سپری کنید 🌹🌹

  35. مهدی

    برای فعالسازی پشتیبانیتون منو راهنمایی کردن و درست شد ممنون بابت راهنماییتون🙏🌹

    • پشتیبانی مجازیته

      رضایت شما افتخار ماست 💜
      امیدوارم لحظات شادی را به همراه این محصول سپری کنید 🌹🌹

  36. hosein

    شما عالی و بی نظیر هستید👏

    • پشتیبانی مجازیته

      رضایت شما افتخار ماست 💜
      امیدوارم لحظات شادی را به همراه این محصول سپری کنید 🌹🌹

  37. دیبا

    عالی هستید هر چقدر بگم کم گفتم خیلی زود فعال شد و برای فعالسازی هم کمکم کردن
    عالی هستی مجازیته❤️

    • پشتیبانی مجازیته

      رضایت شما افتخار ماست 💜🙏🏻
      امیدوارم لحظات شادی را به همراه این محصول سپری کنید 🌹🌹

  38. دانیال اس اچ

    فکر کنم بار 6 امه که تمدید میکنم یوتیوب پریمیوم رو عالی هستین🌹

    • پشتیبانی مجازیته

      رضایت شما افتخار ماست 💜🙏🏻
      امیدوارم لحظات شادی را به همراه این محصول سپری کنید 🌹🌹

  39. عماد

    سلام یه سوال دارم🙏
    آیا میتونم با خرید یک یوتیوب پرمیوم به دو تا دستگاه وصل بشم؟

    • پشتیبانی مجازیته

      درود دوست عزیزم، بله محدودیت دستگاه وجود نداره 💜✌🏻

  40. sepehr

    واقعا سایت و خدمات باکیفیتی دارید👍

    • پشتیبانی مجازیته

      رضایت شما افتخار ماست 💜🙏🏻
      امیدوارم لحظات شادی را به همراه این محصول سپری کنید 🌹🌹

  41. hidden

    مرسی از سایت و پشتیبانی خوبتون❤️

    • پشتیبانی مجازیته

      رضایت شما افتخار ماست 💜🙏🏻
      امیدوارم لحظات شادی را به همراه این محصول سپری کنید 🌹🌹

  42. امیر

    داداش دمت گرم! به چنلم هم چند تا قابلیت اضافه شد. دمتون گرم

    • پشتیبانی مجازیته

      رضایت شما افتخار ماست 💜🙏🏻
      امیدوارم لحظات شادی را به همراه این محصول سپری کنید 🌹🌹

  43. شادی

    میتونید رو اکانت یکی از دوستام هم روز تولدش فعال کنید؟

    • پشتیبانی مجازیته

      درود دوست عزیزم، برای این مورد به پشتیبانی پیام بدید 🌷

  44. علی

    یعنی محدودیت های یوتیوب از بین میره؟

  45. امیر نادمی

    سلام ممنونم از مجموعه ی خوبتون❤️
    روی جیمیل شخصی انجام میشه؟

    • پشتیبانی مجازیته

      درود دوست عزیزم، لطف دارید؛ بله روی ایمیل خودتون فعال میشه 🌹🙏🏻

  46. nazaniin

    خوشحالم که باهاتون آشنا شدم🤭🌹

    • پشتیبانی مجازیته

      درود دوست عزیزم، باعث افتخاره 💜🙏🏻

  47. علیرضا

    سلام
    موزیک ویدیو داخل یوتیوب پرمیوم قابل مشاهده هست؟

    • پشتیبانی مجازیته

      درود دوست عزیزم، بله 💜✌🏻

  48. ایلیا

    ریجن دیگه ای نداره؟

    • پشتیبانی مجازیته

      درود دوست عزیزم، یوتیوب با توجه به IP محتوا رو نشون میده نه ریجن ✌🏻🌷

  49. گلناز🌼

    سلام آیا یوتیوب پرمیوم روی گوشی آیفون داخل ایران فعال میشه؟

    • پشتیبانی مجازیته

      درود دوست عزیزم، بله فعال میشه و ربطی به دستگاه نداره 💜✌🏻

  50. امیر

    قابل تمدید هست؟و اینکه بجز ترکیه چه ریجنی موجود هست؟🌹

    • پشتیبانی مجازیته

      درود دوست عزیزم، بله کاملا قانونی و قابل تمدید هست همچنین ریجن یوتیوب مهم نیست چون وابسته به IP شما محتوا رو نشون میده 🌹🙏🏻

  51. فرنوش

    سلام میشه بدون تغییر ریجن هم انجام بشه؟

    • پشتیبانی مجازیته

      سلام دوست عزیزم، برای این مورد به پشتیبانی پیام بدید 🌹🙏🏻

  52. علی

    ریجن ایمیلم آمریکاس موردی نداره برای خرید پرومیوم؟

    • پشتیبانی مجازیته

      درود دوست عزیز❤️
      ریجن اکانت جیمیلتون باید به ترکیه تغییر پیدا کند.

  53. وریا

    خرید اکانت ساندکلود از مجازیته تجربه عالی برام بود، فعالسازی سریع و بدون هیچ مشکلی انجام شد. مطمئناً دوباره از این سرویس استفاده خواهم کرد.

    • پشتیبانی مجازیته

      رضایت شما افتخار ماست ❤️
      امیدوارم لحظات شادی را به همراه این محصول سپری کنید 🌹🌹

  54. پشتیبانی مجازیته

    وقتتون بخیر باشه✨
    دعوتنامه به جیمیلتون ارسال میشه که باید قبول کنید
    در صورت بروز مشکل در هنگام فعالسازی به پشتیبانی تلگرام مجازیته پیام بدهید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نکات و قوانین

مجازیته ای های دوست‌داشتنی؛ در صورت تمایل به خرید اشتراک یوتیوب پرمیوم + موزیک از مجازیته، ابتدا نکات و قوانین زیر را به‌طور کامل مطالعه نموده و سپس نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

▪️ پرمیوم سازی اکانت یوتیوب پرمیوم در مجازیته کاملاً قانونی بوده و تا آخرین روز اشتراک آن پشتیبانی خواهد شد.

▪️ این اشتراک در مجازیته کاملا قانونی و قابل تمدید است.

▪️ تمامی اکانت‌ های فمیلی یوتیوب (اکانت اصلی) در مجازیته به صورت قانونی ساخته و خریداری شده اند.

▪️ لطفا هنگام خرید محصول در قسمت «توضیحات خرید» آدرس ایمیلی که می‌خواهید اکانت روی آن فعال شود را درج کنید.

▪️ بعد از خرید لینک دعوت به فمیلی برای شما ارسال خواهد شد. (آموزش جوین شدن در فمیلی یوتیوب)

▪️ پرمیوم سازی یوتیوب شما با ریجن ترکیه انجام خواهد شد و هیچ محدودیتی برای هیچ قسمتی از یوتیوب شما وجود نخواهد داشت. (دسترسی کامل به محتویات تمام کشور ها)

▪️ توجه کنید جیمیل شما نباید در یک سال گذشته تغییر کشور داده شده باشد.

▪️ حتما باید قبل از سفارش، کشور یوتیوب (Region and Country) اکانتتان را به ترکیه تغییر دهید (آموزش تغییر ریجن gmail). همچنین میتواند در صورت استفاده از دستگاه اندرویدی در گوگل پلی کشور اکانت را به ترکیه تغییر دهید.

▪️ ارسال مجدد لینک دعوت بعد از خرید این محصول در صورت عدم قبول آن تنها 3 بار ممکن می‌باشد.

▪️ بعد از فعالسازی محصول لطفا فقط برای اولین بار با ip ترکیه وارد اکانتتان شوید.

▪️ فروش این اشتراک به‌صورت کاملاً قطعی است و شامل استرداد وجه نخواهد شد.

▪️ فعالسازی و تحویل اشتراک پرمیوم یوتوب معمولا از 30 دقیقه تا 3 ساعت زمانبر است. (حداکثر تا 48 ساعت)

▪️ ثبت سفارش خرید اکانت پریمیوم یوتیوب پرمیوم + موزیک به این معنی است که شما تمامی قوانین و نکات ذکر شده و همچنین قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی مجازیته را پذیرفته اید.

▪️ در صورت ایجاد هرگونه سوال در این زمینه می توانید با پشتیبانی مجازیته در ارتباط باشید. کارشناسان ما به طور تمام وقت در خدمت شما هستند. خدمت رسانی به شما، بزرگترین افتخار ما است!

سوالات متداول

بعد از سفارش، یک دعوتنامه از فمیلی‌های قانونی مجازیته به جیمیل شما ارسال خواهد شد.

بله، باید ریجن خود را موقت به ترکیه تغییر دهید. در صورتی که تمایل به تغییر ریجن ندارید می‌توانید فعالسازی اشتراک خود را بدون تغییر ریجن و کاملا رایگان به پشتیبانی مجازیته بسپارید.

خیر، فقط در هنگام فعالسازی نیاز به استفاده از IP ترکیه می‌باشد و در باقی دفعات IP مهم نیست.

بله، با سفارش اشتراک یوتیوب پرمیوم از مجازیته می‌توانید از تمامی امکانات یوتیوب موزیک نیز استفاده کنید.

برخلاف فروشگاه‌های دیگر، تمامی فمیلی‌های مجازیته به صورت کاملا قانونی می‌باشند و ماهانه هزینه ارزی آن‌ها پرداخت می‌شود، پس با خیالی راحت سفارش خود را در مجازیته ثبت کنید.

طبق قوانین و سیاست‌های یوتیوب، هر جیمیل اجازه عضویت در تنها یک فمیلی را دارد و تغییر فمیلی هر 12 ماه یکبار امکان پذیر می‌باشد.

مجازیته بعد از تکمیل سفارش، آموزش فعالسازی را برای شما ارسال خواهد کرد؛ اما در صورتی که تمایل یا امکان به فعالسازی نداشتید می‌توانید به صورت رایگان از پشتیبانی فنی مجازیته برای فعالسازی کمک بگیرید.

بله، شما می‌توانید در هر زمان با هر پلن دلخواهی اشتراک خود را تمدید نمائید.